اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس
سرخط خبرها

رعایت ضوابط و نکات ایمنی در مراکز اقامتی استان خراسان رضوی الزامی است

  • کد خبر: ۲۱۷۳۷۳
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
رعایت ضوابط و نکات ایمنی در مراکز اقامتی استان خراسان رضوی الزامی است
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در خصوص رعایت ضوابط و نکات ایمنی در تمامی مراکز اقامتی و پذیرایی، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بیدخوری در جلسه مشترک با مدیران سازمان آتش نشانی مشهد و مدیران معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و نمایندگان جوامع حرفه‌ای تاسیسات گردشگری استان با موضوع ایمنی که امروز (۲۴ اسفند ۱۴۰۲) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی در واحد‌های اقامتی اولویت اول انجام تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه است که تاسیسات گردشگری در این زمینه پیشگام بوده‌اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به این که بیشترین تراکم واحد‌های اقامتی در اطراف حرم مطهر رضوی است، ادامه داد: دسترسی وسایل و ادوات سنگین آتش نشانی به برخی از واحد‌ها با مشکلاتی مواجه است، بنابراین تجهیز واحد‌ها به امکانات اعلام و اطفاء حریق متناسب و کافی ضروری است.

بیدخوری با اشاره به نقش آموزش در پیشگیری، کاهش خسارت و جلوگیری از گسترش حریق گفت: آمادگی پرسنل برای مواجهه به موقع با حریق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همچنین بازرسان واحد‌های اقامتی و تاسیسات گردشگری باید آموزش ببنند تا در زمان بازدید‌های میدانی موارد ایمنی را به مدیران و متصدیان واحد‌ها گوشزد کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تاکید کرد: انتشار اخبار حریق در واحد‌های اقامتی تاثیر مستقیم بر حضور گردشگران در شهر مشهد و استان و میزان اسکان در واحد‌های اقامتی دارد، بنابراین در زمان وقوع حریق مرتبط با واحد‌های اقامتی اطلاع رسانی صحیح و دقیق را خواستاریم. در حال حاضر ۲۱۳۵ واحد اقامتی شامل ۲۷۳ هتل، ۳۰۲ هتل آپارتمان، ۳۹۸ مهمانپذیر، ۹۹۳ خانه‌مسافر و ۱۷۰ اقامتگاه بومگردی و سنتی و همچنین ۱۶۴ مجتمع گردشگری، واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی در استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->